Specjalista ds. Obsługi Sklepu Internetowego z Zabawkami

2024-07-24
4600 - 5200 / miesiąc
Aplikuj Teraz

Opis Stanowiska

O firmie:

Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą oferującą szeroki wybór zabawek dla dzieci w każdym wieku. Nasz sklep internetowy cieszy się rosnącą popularnością wśród rodziców szukających kreatywnych i edukacyjnych zabawek. Dołącz do naszego zespołu i pomóż nam dostarczać radość naszym małym klientom!

Zakres obowiązków:

Zarządzanie codzienną działalnością sklepu internetowego na platformie WordPress.
Obsługa zamówień: przyjmowanie, pakowanie oraz organizacja wysyłki zabawek.
Obsługa klienta: odpowiadanie na zapytania, rozwiązywanie problemów i udzielanie informacji o produkcie.
Utrzymywanie aktualności asortymentu w sklepie online, w tym dodawanie nowych produktów i aktualizowanie opisów.
Monitorowanie stanów magazynowych i zarządzanie dostawami.
Współpraca z kurierami i dostawcami.

Wymagania:

Doświadczenie w pracy z platformą WordPress.
Umiejętność organizacji pracy własnej, samodzielność oraz dokładność.
Bardzo dobra obsługa komputera i znajomość narzędzi biurowych.
Dobre umiejętności komunikacyjne i zdolność do pracy w zespole.
Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem.
Mile widziane zainteresowanie branżą zabawkarską.

Oferujemy:

Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę / umowy zlecenia.
Elastyczne godziny pracy (możliwość pracy zdalnej).
Przyjazną atmosferę w zespole pasjonatów.
Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia.

Prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego. W tytule wiadomości proszę wpisać „Specjalista ds. Obsługi Sklepu Internetowego”.